EL PROCÉS QUE HEM SEGUIT ELS INFANTS DE P3PER PARTICIPAR ELS ESCENARIS HA ESTAT EL SEGÚENT:
1R: HEM COMENÇAT A VISITAR ELS ESCENARIS QUE FEIEN ELS INFANTS DE P-4 I P-5 PER VEURE QUINS HI HAVIEN, A ON ESTAVEN I COM S'HI PARTICIPAVA. HEM DESCOBERT QUE HI HA: EL DE LLUM I OMBRES ( AULA DE MÚSICA), EL CARRER ( AL VESTÍBUL, A PROP DE LA BILIOTECA DE L'ESCOLA, EL TEATRAL ( FINAL D'UN PASSADÍS), EL CIENTÍFIC ( AULA DE P4A), EL TALLER ( AULA DE P-4B), COS I SALUT ( P-5A) I L'AIGUA ( P-5A PUNT DE REUNIÓ I A FORA L'ESCENARI).
2N HEM PARTICIPAT ALS ESCENARIS QUE HI HAVIEN A LES CLASSES DE P-3: EL TACTE I EL CREATIU I EL FAMILIAR PERQUÈ HI HAVIA LA NOSTRA CRISTINA. ENS HEM BARREJAT LES 2 CLASSES I HEM COMNENÇAT A VEURE COM S'HAVIA DE FER PER ANAR A UN ESCENARI I QUE NO SEMPRE HI PODIA ANAR EL QUE VOLIA PERQUÈ POTSER JA ESTAVA PLE. A VEGADES HA ESTAT UNA MICA DIFÍCIL ENTENDRE-HO. PERÒ COM QUE CADA DIA PODIA TRIAR, SI NO HI ANAVA UN DIA UNA ALTRE SI QUE HI PODRIA ANAR ( L'ENDEMÀ O AL CAP DE 2 DIES). HAVIA DE TRIAR SEGONS QUINS ESPAIS EM QUEDAVEN DE LA PISSARRA PER ANAR A L'ESCENARI QUE VOLIA ( RÀTIO).
3R: ELS GRANS ( INFANTS DE P-4 I P-5) ENS HAN VINGUT A VISITAR ALS NOSTRES ESCENARIS PERQUÈ NO EREN BEN BÉ IGUALS QUE L'ANY ANTERIOR MENTRE NOSALTRES HI JUGÀVEM.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada